.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گله مندی خانواده های شهدا از نابسامانی گلزارهای شهدا

معاون عمرانی استانداری مازندران با انتقاد از عدم ساماندهی و بازسازی گلزارهای شهدا در مازندران اظهار داشت: نابسامانی گلزارهای شهدا خانواده های شهداء را گله مند کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید عیسی هاشمی حیدری در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای مازندران در استانداری افزود: به دلیل اهمیت دادن به شهدا، مزارهای بازسازی شده باید باشکوه افتتاح شود، تا نام و یادشان برای نسل‌های آینده زنده بماند.

وی یادآورشد: یه همان میزان که دفاتر امور روستایی برای بازسازی گلزار های شهدا همکاری کرده‌اند، دفتر امور شهری استانداری و شهرداری‌ها نیز باید برای بازسازی و تسریع در امر پروژه‌های اقدام کنند.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه غرب استان از مناطق توریستی است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، یاد‌آور شد: این مسئله باید از لحاظ فنی و معماری مورد توجه پیمانکاران و نظارت جدی بنیاد شهید قرار گیرد.

وی وجود طرح هادی را برای ساماندهی گلزار شهدا موثر دانست و افزود: روستاهایی که طرح هادی در آن اجرا می‌شود، باید بازسازی گلزار شهدا را در اولویت قرار دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تا دو ماه آینده بازسازی مزارهای شهدا در روستاها باید به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه شهدا نماد انقلاب هستند که وجود با ارزش خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، تصریح کرد: تصمیمات جدی برای ساماندهی گلزار شهدای تک مزار گرفته شده است.

هاشمی عنوان کرد: سعی شده است با مشارکت موثر تمام دستگاه‌های اجرایی، وضعیت مزار شهدا به‌ویژه در روستاها که کمتر به آن توجه شده است، پیگیری شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را در جلسه تخصصی ساماندهی گلزارهای شهدا الزامی دانست و گفت: دلیل عدم حضور مدیران در جلسات یعنی پیگیر نبودن مصوبات و جدی نگرفتن تصمیمات گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.